Çarşamba, Nisan 12, 2006

(adeta) film gibi

dıt dııııı nınıt
dııt dııııı nınıt
dıt dııııı nı nıı
nıııı nınııııııı nınıııt

eveeeet.. kırmızı başlıklı kız.. bugünkü açılış müziğimiz sinan çetin'in film gibi'sinden "dıt dııı nınıt" adlı parçamız oldu..

ne alaka diye sorduğunuzu duyar gibiyim (muuahuahau ne yazdım ulan, midem gurluyo arada onu duyuyom bi tek), cevap vereyim efendim.. bugün yaşadıklarımla veya yaşamak istediklerimle ilgili bişey -film gibi- diye başlık atmam.. ne yaşadın diye sorduğunuzu duyar gibiyim:)

efem, okul kütüphanesine çalışmaya gittim ve hemen akabinde iksv konuk ağırlama departmanından zeynep hanım aradı bir servis var diye.. apar topar oraya gittim, gelen misafirin çantasını the marmara 1. kattan alıp aşağıda beni bekleyen arabaya indim.. bilen bilir renault sponsor oldu festivale.. getir götür işleri biz rehberlerin dışında onlara ait.. 10 araba+10 şöförleri festival için çalışıyor.. havaalanı-oteller arası mekik dokumaktalar..

şimdii.. gelelim işin film gibi olan kısmınaaa.. şimdi efendim.. film festivali çeyrek asırı devirmiş, renault desen gene hayvani bir firma, 2 tarafın da böyle bir organizasyon için şöför seçiminde daha makul olmasını beklersiniz de mi..
-eveeeeet..
+e güzel de bunlar hiç önemsememiş şöför işini..
-aaaaaaaaa
+yaaaaaaa

yahu sinir harbi yaşadım resmen şöförle..

yaşadıklarımı ve yaşamak istediklerimi anlatayım da hak verin veya vermeyin..

ben oldum olası erkeklerin ilk muhabbet kurdukları andan itibaren küfürlü konuşmalarına kıl bi insanım.. 2 erkek muhabbete girdikten 5-10 dakka sonra yıllardır, hadi abartmayayım aylardır tanışıyormuşçasına rahat rahat küfür edebiliyorlar.. en tiksindiğim olaylardan biridir bu maalesef.. küfreden kişi benim uzun süredir arkadaşım olur, zaten onla bi yerden sonra küfürlü konuşmazsan olmaz da ilk kez gördüğün muhabbet ettiğin bi adamla böyle konuşmak ne ola ki? hele benle, hele babam yaşındaysan, hele renault gibi bir firma sana istanbul kültür sanat vakfının bir organizasyonu için bir araba emanet ettiyse..

yahu adamla ilk konuşmamızı yazıyorum..
-merhaba abi nasılsın?
+iyi canım sağol.
-sağol abi ben de iyiyim
(dat daaat [arkadaşını gördü kornaya basıyor])
+yahu bu kornaya bastığım adam var ya, feci taşşak bi adamdır..
-efendim abi!..
+adam diyorum
-eeee
+taşşak işte
-?!?!..

ben mi yanlış anladım diye bir dumur yaşarken adam hala mağrur bir ifadeyle arabasını sürmekte idi.. ben zamansızlıktan arabada falan hipotalamus hipofiz ilişkisi notunu çalışmayı planlıyordum ki böyle bir şoka maruz kaldım.. hipotalamik fonksiyonlarım falan resmen durdu bir süreliğine.. korteks ve talamusun çalıştığını düşünüyorum ama, bu ikilinin duyguları baskılayıcı özelliği var diye öğrenmişiz ya, onlar çalışmıyor olsa adamın üstüne atlardım herhalde..

hani filmlerde oluyo ya, bir aktöre bi harekette bulunuluyo sonra o da kendisinden hiç beklemediğimiz bir hareket yapıyo.. mesela adamı patır patır dövüyo.. 15-20 sn sonra bi anlıyorsunuz ki aslında adamın hayali oymuş, biz hayalini izlemişiz ve aslında bizim çemçük ağızlı adamın yüzüne gülüyo.. adeta öyle oldum bugün.. bi an hayal ettim sadece ama çok gerçek bi hayaldi.. adamla onun gibi ama onu şok edebilecek şekilde konuşuyordum.. mesela:

-merhaba abi nasılsın?
+iyi canım sağol.
-sağol abi ben de iyiyim
(dat daaat [arkadaşını gördü kornaya basıyor])
+yahu bu kornaya bastığım adam var ya, feci taşşak bi adamdır..
-ohohoohohho, demek taşşak haa, ohohoohhoho, sen de çok taşşağa benziyorsun abi, oohohohooho..
+efendim? (aha da rolleri değiştik mi?)
-sen diyorum abi..
+eeee
-taşşaksın işte
+nasıl konuşuyorsun sen öyle, baban yaşındayım ben senin, babanla öyle mi konuşuyorsun sen?
-babam taşşak değil, sen taşşaksın.. sen oğlunla böyle mi konuşuyon hem ohohoohoho..

şeklinde anlamsız bir diyalogtu hayalimde yaşadığım..

abarttın ulan diyenler olabilir, altı üstü bi taşşak demiş diye düşünenler de olabilir.. az bekleyin daha bombalar geliyo.. biz bu saçları değirmende uzatmadık.. bişey biliyoruz herhalde.. böyle ilk dakikasında küfürle başlayan muhabbetlerden hiçbir zaman hazzetmemişimdir dediğim gibi.. sonu bok oluyo çünkü.. o yüzden böyle başlayan muhabbetlerde hep seviyeyi baştan koymaya çalıştım, burada da olduğu gibi.. adama garip davranarak bişeyler hissettirmeye çalıştım falan.. babam yaşında hakkatten, anlar, farkına varır falan diye de düşündüm..fakat olanlara bi bakalım..

bir kırmızı ışıkta durduk.. kucağında çocuk genç sayılabilecek bi kadın dileniyo ışıklarda.. bizim arabaya da geldi.. ben bunlara da oldum olası çocuklarını kullandıklarını düşündüğüm için kıl olmuşumdur da bu adam ona bile fırsat vermedi..

+gencecik taş gibi kadın be abi, di mi?
-hı hı öyle abi..(taş gibiyi sağlık açısından falan söylüyo sandım ben gayet masumane, çalışabilecek durumda anlamında söylüyo sandım, bak altından neler çıkacak şimdi..)
+sikişse fazla fazla para kazanır..
-efendim abi..
+sikişse diyorum, daha fazla kazanır (kulağımda sorun var o yüzden efendim diyip duruyorum sandı mal heralde tekrar ediyo)
-ne diyorsun abi sen?(hafif sert ses tonuyla)
+postası 40 milyondan, yalan mı abi?
-abini sikeyim senin, doğru konuşsana sen artık.
+ne diyosun sen?
-doğru konuş diyorum, babam yaşındasın daha fazla zorlama beni.. hatta konuşmadan işini yap, git havaalanına gel adamın asabını bozma
+muhabbet etmeye çalışıyoz di mi şurda
-başlatma edeceğin muhabbetten.. am göt taşşak sik ekseninde gidiyo ulan muhabbetin.. hem o muhabbetse ben de abini sikeyim dedim ne tepki veriyon
+uzatma
-yürrü!.
+.....
-.....

ya işte böyle, benim adamın ne dediğini anlamamla kan beyin bariyeri falan kalmadı ortada, kan direkt beyne akın etti..adamın baya üstüne gittim de hayal ettiğim gene bu değildi.. hayalimde adamı resmen pataklıyodum.. çat çat çat bi gözüne bi burnuna bi ağzına bi daha ağzına çat çatçaçaçaçaçat.. adam adeta tokat manyağı oldu.. çaçaçaççaçaçatççaaaat..
dövüp 40 milyon falan verseydim adama postası 40 milyon hesabı ne kadar sarardı aslında, ama aklıma şimdi geldi..

neyse çalışmam lazım da burada blogu noktalıyorum herhangi bir sonuç paragrafı yazmadan.. buradan iksv ye, yetmedi renaulta sesleniyorum; dediklerimde hatalıysam ara:
0555 .......

7 Comments:

Blogger ferhat can said...

ilk commentim olacağı için düzgün bir şey yazayım dedim. haliyle buladım hiç bir şey.

mustafa topaloğlu eminemi ingilizce söylüyormuş.

-dou you grow up at konak !
oy ! oy ! eminem !
what are these beauties
what are these beautiiiiz

PS : eminem ciddiye alsa mustafa topaloğluna diss atsa ne sarar lan.

8:13 ÖS  
Blogger -kö- said...

yoow yoow
hey mustafa
....:/

yazıcaktım bi diss de aklıma gelmedi, sağlık olsun..

1:30 ÖÖ  
Blogger ferhat can said...

hadi iboyu bekliyoruz. bu akşam bitsin.

6:47 ÖS  
Anonymous Adsız said...

insanın insanlığından utanası geliyor bu tip durumlarda. ben de ister istemez şahit olduğum diyalogları -ki hemen hemen her gün farklı yerlerde de olsa hepimiz maruz kalıyoruz- hatırladım yazınızı okurken. sizin hayallerinizden farklı olarak, ben "zıçan adam"ın orada olduğu hayalini kuruyorum. ne güzel biriydi, yumurta gibi adamdı. çok özledik kendisini.

remedios.

5:26 ÖS  
Blogger -kö- said...

ehheehehhee, süpermiş yumurta gibi benzetmesi:)

6:33 ÖS  
Anonymous Adsız said...

kerem sen mustafa topaloğlunun son şarkısını dinlemedin mi yoksa?dinlemediysen bence bu senin için büyük bir kayıp şarkının adı o piti piti hemde küçükken oynadığımız karamela sepeti:)siteni çok beğendim daha doğrusu akıcı olan yazılarını bı işide kıvırdın:)

4:52 ÖS  
Blogger -kö- said...

e iyi güzel comment yazmışsın da tanıştığımızı çıkardım bu comment den:)
nerden tanışıyoruz

11:47 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home